3 dagar av ledighets lyx...

3 harliga dagar ledigt, det ar ren lyx det kan jag meddela. Vad har jag gjort? Jo jag har sovit, sovit och sovit sa som jag aldrig sovit forut, jag maste ha varit helt dod for jag har aldrig sovit sa mycket, men skont var det och utvilad ar jag. I gar traffade jag min nya van Lisa i Cronulla for lunch och massa surr, och trevligt var det. Lisa ar i fran Ostersund och pluggar har i Sydney, och det ar synd att jag inte traffat henne forut for hon var en trevlig prick hon. Jag visade henne runt Cronulla och vi surrade i 5 timmar, mycket att prata om:-)

I dag ar det Mandag och jag har ingenting pa schemat och det ar skont det, att ha en ledig dag och inte ha nat inplanerat. Till veckan bokar jag min hemresa, langtar sa! Det blir en 3 veckor semester hem till underbara Ostersund och mina fina vanner och familj. Jag aker runt den 20e maj och planerar ett stopp i S holm och sen vidare till Osd. Langtar sa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken ära att få vara omnämnd i din blogg! Ja tänk att vi faktiskt spenderade hela dan ihop, lång blinddate men vi hade ju massa att surra om och förhoppningsvis blir det mer!

2011-03-29 @ 13:38:38

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0