30 jordsnurr...

Vad kan man hitta pa for nat skoj nar man ar 30 bast da? Planerar en 30 ars skiva med min fina kusin Jimmy som ocksa fyller 30 ar i April, och klurar pa vad man kan hitta pa for nat skoj. Har ni nagra ideer? Jag har massa ideer men maste se till att prata i hop mig med min fin kusin och se vad vi kan komma fram till...Jag hade kanske tant mig en heldag med aktiviteter och sen fest pa kvallen, ah sa jag langtar !!


Dela garna med er lite roliga ideer...

Harligt att lyxa till detoch fira en Australienskt fodelsdag och sen en Svensk:-) Om ca tva veckor aker jag och min fina Shaun till Gold coast och firar min 30 ars dag med semester, bo pa hotell och lyxa, och aven en tripp till Sea World for att bada med delfiner. Sa som jag langtar. Helgen efter har jag planerat in en B- day BBQ for vanner och Shauns familj, kommer bli super skoj och sen far jag aran att aka hem och fira den med er! Det ar lyx det !






Kommentarer
Postat av: Jennie aka. Ulla

"Gilla gilla gilla"

2011-03-30 @ 22:54:48
Postat av: Jimmie

Coolt, jag fyller också trettio snart. Vete fan vad jag ska hitta på.

2011-04-18 @ 12:21:12
URL: http://hotell-simrishamn.se

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0