En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.



En av mina basta kompisar och kusin, min vackra Anna. Denna manniska gor mig sa glad, hennes skratt ar det mest underbara och hennes humor ar oslagbar. Det ar skrammande hur lika vi ar, som systrar, bastisar och som en fin fin kusin. Hennes hjarta ar av guld och jag ar sa glad att ha henne i mitt liv. Vi har delat manga fina stunder tillsammans och det var alldeles for langesen vi sags. Nar vi ar tillsammans skrattar vi tills vi grater, vi driver med varandra och andra, ater och ater och tjattrar som yra honor. Aven fast jag inte har sett min Anna pa nastan 3 ar sa star hon mig sa nara, och betyder sa mycket for mig.
Alskar dig min fina agapi...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vad fina du blir så rörd ska du veta!!! Du är min lilla AGAPI och är så otroligt glad att vi möttes du och jag <3 FÖR ALLTID DU OCH JAG KUSIN <3

2011-03-06 @ 22:40:45
URL: http://avva.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0