Foo Fighters


Ah vad jag alskar Foo Fighters!! Harom kvallen spelade dom i Darling Harbour av alla stallen och endast nagra hundratals var inbjudna efter dom vunnit biljetter gggrrr! Och sa klart vann jag inga biljetter med min tur, tror inte fan jag nagonsin vunnit nat! Jo jag vann modelera av Skurt som var pa Tv nar jag var 7 ar! haha !

Dagen efter ringde Shaun mig pa jobbet och berattade att dom bestamt sig i sista sekunden for att spela pa Sydney Uni, for endast 100 pers!!! ahhh.... men man var tvungen att aka ner till en skivaffar i Darlinghurst och kopa biljetter, och man kunde inte kopa atvarann utan var tvungen att vara dar sjalv, och jag kunde inte lamna jobbet, ahh vilken ilska som krop genom min kropp!! Nar dom kommer hit nasta ar kommer jag vara den forsta att kopa biljett kan jag meddela!

Har ar deras nya hit Rope..... Tror jag har en liten crush pa Dave Grohl...







<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/h4HBfvibVC0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0