Happy Friday

Men vilken underbar start pa min lediga Fredag! Jag och Shaun hade mote pa morgonen med en "Tax accounant" for att deklarera och lamna in alla papper for att se hur mycket vi fatt tillbaka pa skatten. Ah jag blev sa lycklig nar jag fick veta att jag far tillbaka $4200 AUD, vilket motsvarar ca27.000 SEK !! Detta betyder att jag har rad att komma hem snart wehoooo! Nu galler det bara att hitta ett bra pris pa en resa i slutet av maj eller borjan pa juni. Som jag langtar ! Jag deklarerade for 2009 och 2010, man kan ju som gora det har i detta land, tack for den ! Sa om endast 2 veckor har jag pengarna pa kontot, tjing tjing !

Detta ska i kvall firas med drinkar med mina kollegor fran Esprit, 3 andra butikschefer for andra affarer i Sydney, ett underbart gang. Vi ska ses inne i stan pa ett stalle som heteer Hunky Dory som tydligen ar grymt bra, jag atergar med smaskiga stories. Jag och Shaun har aven varit hundvakt i veckan at lilla Charlie som ar varldens sotaste lilla fluff valp. En mix mellan Pomerianian och Pekinese, endast 4 manader och saaa underbart sooot och go, men en sak ar saker och det ar fullt os, inte en lugn stund, sa jag vet inte riktigt hur jag kanner med at skaffa hund i framtiden:-)



Kommentarer
Postat av: Nina

Så OTROLIGT söt! Lille Henry skulle älska att busa med lille Charlie! Så mjuk han ser ut!

2011-03-18 @ 13:11:35

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0