Host?

Det ar skont att veta att man levde for basketen forut, och aven fast jag inte lirat pa lange, sa sitter det som kvar i ryggmargen, langt dar inne nanstans, men nar man val borjar lira sa kommer det naturligt. Det tycker jag ar ratt haftigt ! Vinst i gar tack gode god for vi forlorade forsta gangen vi lirade mot samma lag, ni som kanner mig vet ju att jag inte ens klarar att forlora i nat, inte ens yatzy!

Lang dag pa jobbet i dag och denna vecka for den delen. Spenderade hela dagen i vara skyltfonster och mekade och donade, men tills sist blev det sa fint sa, med massa hostfarger, harliga outfits och skog ocksa, kande mig som en liten skogsmulle nar jag krop runt i fonstret hihi. Jaha, sa det ska vara host har nu da vilket kanns lite lurigt med tanke pa vadret, men vi far val kora pa host da, suck dessa arstider gor mig annu mer forvirrad! Saknar arstiderna dar hemma maste jag erkanna...

Kikade pa American idol nyss, ah sa jag ALSKAR detta program, har redan hittat mina favoriter bland killarna, jag kan lova er att jag inte tanker missa ETT avsnitt denna sasong!

Glad Host pa er....


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0