Hostens trender

Vi hade mote med jobbet haromdagen som jag holl i och temat var styling, harligt mote med manga harliga diskussioner och synpukter. Jag alskar styling sa det jorde ju motet annu mer intressant ! Vi diskuterade hostens trender for Esprit som bland annat ar: Ruffles, leather,fur, long cardigans och decorations. Vi skapade en plansch dar vi kommer lagga upp hostens trender med sma bilder med massa harliga outfits och jag ska aven ha en tavling denna manad for "bast kladd" sa det kommer bli spannande att se vad alla hittar pa for nat skoj med deras personliga trender och styling. Jag alskar hostens mode aven om man kanske inte riktigt kan kla sig som hemma i Sverige eftersom det inte blir tillrackligt kallt har sa ar det sa fint med alla harliga farger och snygga plagg...










Denna bild ar for tillfallet varan image i vara skyltfonster....vackra flickor !

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0