Ny dag i morrn!

I dag har varit en san dar dag nar man bara vill dra tacket over huvet och ga hem. Jag har inte haft NAN energi och vart sa less och grinig. Usch vad jag hatar sana dagar, man vill ju bara att dagen ska ta slut sa man kan borja om pa nytt igen. Nu borjar ja om pa nytt, for det passr inte mig att vara sur som en citron. JObbet kan kannas sa stressigt nar det i bland bara kanns som jag ar den enda som sliter som ett djur. Vardagen kan komma krypandes och kannas som den upprepas om och om igen. I bland maste man hitta energin for att fa varje dag att se annorlunda och givande ut, for det ar inte bra att klaga pa skit saker har i livet.Snart far jag komma hem och samla pa mig lite ny energi ocksa, sa som jag langtar ! Resan ar bokad, 21 maj landar jag i Stockholmo, stannar dar 2-3 dagar och aker vidare hemat till underbara Ostersund for att mysa med familj och vanner och ta vara pa varje sekund...



Kommentarer
Postat av: Anna

Längtar så efter dej!!

2011-03-29 @ 12:16:01

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0