Men titt där är ju datorn !

Hej Allihopa nu är jag tillbaka efter en veckar uppehåll..igen! Och jag sitter och skriver på min gamla dator som jag haft nedpackad dom senaste 7 månaderna, fråga mig inte varför. Men finns det nåt bättre än att hitta gamla bilder och ägodelar i ens dator? Underbart! Och jag kan nu skriva med åäö också vilket är rena rama lyxen!Jag är glad att denna dator följt med ända hit till Australien, trots att jag inte tänkte behålla datorn eftersom det var en billig present från en billig ex pojkvän, men glad är jag nu när jag inser att det är ju bra att ha en egen dator. Nog om detta dator snack...
Kom nyss hem från en springtur med Oscar, hans beteende har blivit bättre men är långt i från bra, vi anställde en hund tränare för 2 veckor sen som kom hit och gav oss tips om hur vi kan träna han osv. Han är fortfarande lite aggreesiv mot andra men vi ska se till att det blir ändring på det. I natt ställde vi fram klockan, och det är så underbart att det är ljust ute, våren är här och sommarn runt hörnet! Klockan ar 7 och det är ljust ute, wonderful !

Jobbet går bara bullan! Fick äntligen träffa mitt team förra veckan, och det är ett sånt skönt gäng, så viktigt! Ett gäng med blandade åldrar, personligheter och mest karlar, vilket jag tycker är bra, för då slipper man massa brudar som tjattrar osv, det räcker ju med mig, jag är ju högljudd och tjattrig nog;-) Vi var mest på Tempe affären, vilket är Ikea affären vi kommer jobba på. Nästa vecka blir det träning på Homebush vilket är den andra Ikea affären. Det känns som saker och ting börjar falla på plats men såklart mycket mer att lära, och jag vill ju bara va bäst direkt! Jag lägger sån press på mig själv jämt, huvva i bland blir jag tokig, jag måste lära mig slappna av som Shaun brukar säga, eller min pappa som tycker jag är för känslig och tänker och analyserar för mycket, men det är ju JAG!Hur botar man det tro? En månad kvar till öppning, så spännande !!!











Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0