En fin Mandag Morgon langs stranden..







I morse blev det en mysig brunch med mina kara vanner Bek och Kate i Cronulla. En harlig fin solig morgon med tva harliga tjejer, go brunch med massa kaffe och dagen var raddad! Cronulla ar sa otroligt mysigt och verkligen ett stalle jag skulle kunna tanka mig att bo en dag, som tur ar sa kommer vi bara bo tva tag stationer ca(10 min) i fran Cronulla om endast 4 manader, ah sa jag langtar! Jag Shaun och Oscar tog en prommis pa eftermiddagen och nu ar det basket final dags, hall tummarna !! Usch blir nervos nar jag tanker pa mitt daliga humor om vi forlorar.....

Kommentarer
Postat av: Anders

Hejsan,



går det att kontakta dig via e-post angående ett länkbyte?



Mvh



Anders

2011-09-19 @ 08:17:23
URL: http://www.seatfinder.se/blogg/
Postat av: angie

[email protected]

2011-09-19 @ 12:38:47

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0