Livet ar sa orattvist och det gor sa ont...

Jag blir sa arg pa denna javla sjukdom som kallas Cancer, ett san ratt, kallt hemskt ord och en san hemsk sjukdom som finns overallt. Det kanns som vi alla kanner nan som har haft denna sjukdom, nan som har denna sjukdom eller nan som inte finns langre pga denna sjukdom. Jag blir sa ledsen, arg, fortvivlad och panikslagen. Shauns mormor ar gammal och varit klen lange nu, pga alder och att hon knappt ater, hon ar sa liten och svag och orkar ingenting, plus att hon ar dement. I forrgar fick vi veta att hon ocksa har cancer. Jag ar sa ledsen och jag forstar inte att livet kan vara sa orattvist?!Hon ar redan gammal och svag, varfor maste hon drabbas av denna sjukdom nu? Hon ar for svag for operation sa denna hemska, forjavliga sjukdom kommer ta hennes liv, langsamt eller snabbt vem vet... Det gor sa ont i mig att se mina kara lida runtomkring. Jag saknar min mormor och morfar och alla mina underbar slaktingar dar hemma, och vet inte vad jag skulle gora om nat hande dom, jag vill inte ens tanka tanken for da borjar jag grina. Jag ar sa kanslig for allt i denna varld, jag tanker alldeles for ofta pa min familj och om nat skulle handa dom, jag tanker pa doden och alla hemska sjukdomar, och jag blir ledsen och analyserar allt, och blir panikslagen nar jag tanker pa hur kort livet ar. I stallet for att vara sa kanslig och bli sa ledsen, sa maste jag borja tanka pa att leva livet i stallet, men i bland gar det inte, i bland maste jag fa tanka och analysera och vara ledsen....

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0