Min blogg firar 3 ar!

Jag kan inte fatta att jag skrivit blogg i 3 ar, helt otroligt! Jag har saklart haft mina uppochner stunder, med svackor dar jag varit for lat for att skriva blogg, men mestadels har jag varit valdigt flitig, tych jeg:-) Jag tror det ar dags for lite forandring pa bloggen, eller vad tycker ni? Kanske en ny framsida, ett nytt tema? Nan typ av forandring kravs, jag tror jag behover diskutera detta med min "layout stylist" Sandra Sjunnesson, som har en kreativ talang nar det kommer till att fixa och dona med bilder pa bloggen:-)

 Jag borjade skriva min blogg for exakt 3 ar sen nar jag var i Norge och jobbade, och jag kommer aldrig glomma alla sena natter jag satt uppe i lobbyn i Forde pa vart hotell och skrev sa mina fingrar varkte. Jag skrev om hur ont det gjorde i mitt hjarta och jag var sa svag och ledsen over allt som hant mig, men for varje dag som gick sa blev jag starkare och jag insag att det var en skon kansla att skriva av mig allt jag tyckte och tankte. Jag skrev om vara aventyr i Norge som jag sent kommer glomma, jag skrev om allt mellan himmel och jord. Det ar alltid lika skoj att kolla tillbaka i tiden och lasa om mina tider i Norge, resan till Australien dar jag traffade min karlek, alla aventyr och allt jag har gatt igenom de senaste 3 aren. Jag kan fortfarande inte forsta att det gatt 3 ar. 3 ar sen jag traffade Shaun, 3 ar sen jag hittade mitt nya hem i Australien, 3 ar sen jag jobbade i Norge och borjade skriva min blogg. Jag ser fram emot massa fler aventyr som jag kan dela med mig pa bloggen. Hoppas ni fortfarande laser min blogg och att det ar nagorlunda underhallande lasning:-)




Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0