Tavlingsinriktad=farlig sjukdom

Annu en skon ledig helg ar har, och har sitter jag och dricker kaffe, samtidigt som jag tvattar, diskar, surfar pa natet och lyssnar pa musik. Det kanns verkligen som varen ar har fast det ar mulet ute i dag sa har det vart helt underbart hela veckan, mellan 25-30 grader sa skont sa. Visst ar det helt otroligt hur ens humor kan vanda nar vadret ar bra och det ar ljust ute oa kvallarna, man far san energi och ett rus genom hela kroppen.

Veckan har varit jatte larorik, var pa Ikeas call center denna vecka i Rosebury. Helt otroligt hur manga olika fragor folk ringer in med varje dag, vissa normala, vissa langt i fran normala! Till veckan kommer jag fa vara i ny affaren lite vilket kanns jatteskoj, jag kanner mig saklart inte fullard an, men det kommer val med tiden. Jag vill ju som va bra direkt jag, liksom i allt annat jag gor. Tva basket finaler stod pa schemat veckan som var, och tyvarr vann vi bara en av tva. Andra matchen i Onsdags var helt sjuk, matchen var jamn rakt igenom men mot slutet  sa lag vi under med 2-4 poang de senaste 5 minuterna, med 40 sekunder kvar kommer vi i kapp och matchen ar jamn med 10 sekunder kvar, jag spelar defens pa tjejen med bollen i andra laget, och en av deras tjejer screenar mig, vilket var en tydlig moving screen trodde vi men naaa, dom far 2 straffkast, helt sjukt ! Jag var sa forbannad och har inte kannt san har ilska pa lange, jag fick hemska flashbacks fran forr i tiden da jag lirade hemma i Sverige och hur surt  det var attforlora, jag ar nog varldens samsta forlorare helt enkelt, jag mar illa och vill bara grina hogt nar jag forlorar haha! Detta ar inte bara basket utan allt annat i livet, jobb, spela spel, ALLT! Huvva det ar jobbigt att vara tavlingsinriktad, jag tror det ar en farlig sjukdom..

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0