Harlig Nystart!

Ja men saklart har man hunnit shoppat pa sig ratt mycket de senaste dagarna pa ny jobbet.
Vi far ju bidrag till varan garderob ocksa vilket ar helt underbart, och precis sa det ska vara nar
man jobbar for ett bra, proffsigt foretag. Jag har kopt pa mig "skinny leg jeans" i pastell farger, Bla, Gul och en
fin Rod Orange. ME LIKE! Ja trivs underbart pa jobbet efter 3 dagars traning. 2 dagar till denna vecka, forsta veckan i min egen affar nasta vecka och sen Melbourne pa konferens i 3 dagar. Wehooo!
Denna fina klanning trillade ocksa ner i shopping kassen i dag:-)
2 av mina andra fina kop..Nu har man en fylld harlig garderob...

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0