God jul mina fina där hemma!

Ok... Nu var julen här igen. En mysig högtid som jag alltid älskat med traditioner, familj, vänner och god mat. Sen jag flyttade till Australien så har jag haft det jobbigt runt jul, ingen julkänsla, hemlängtan och en allmän jobbig tid på året. Jag har det helt underbart här och shauns familj är helt underbar men det är inte samma sak.... min jul hemma förra året var så underbar, bästa någonsin, jag hade gott om tid att umgås med familj och vänner, det var en vit jul med massa snö, helt underbart!  Nu vill jag bara att julen ska va över så vi kan börja om på nytt med ett helt underbart år, 2013. Jag längtar!!!    
      Lite jul mys lyckades  jag med på julafton.....

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0