Nytt ar...

I bland kanns det som livet bara springer forbi, och det skrammer mig, och eftersom jag ar en person som analyserar ALLT sa funderar jag ju pa allt mellan himmel och jord i stallet for att bara njuta av stunden. Jag tror att med aren och alla erfarenheter, och alla manniskor man traffar sa hittar man aven en stabilitet inom sig sjalv, en battre sjalvkansla, och man lar kanna sig battre och vet vad man vill har i livet. Man kanske alltid kommer analysera allt och forsoka strava efter att vara saker i sig sjalv och verkligen veta vad man vill, jag kanner att jag inte ar dar an, men pa god vag.
Mitt dilemma har varit att jag kanner mig sa splittrad mellan Sverige och Australien, och att jag saknat allt och alla hemma i Sverige, men jag tror jag maste sluta fundera pa det och leva livet, for Sverige kommer alltid finnas dar, och jag kan aka hem nar jag vill. Jag maste se till att leva livet har och inte missa vad som finns runtomkring mig for att jag langtar hem for mycket. Jag maste sluta tanka pa allt och alla och leva mitt liv till fullo. de senaste 3 manaderna har varit tuffa men jag borjar se ljuset i tunneln och maste bara njuta av varje sekund nu. Det far vara mitt nyarslofte, for jag vill bara vara lycklig och att alla runtomkring ska vara lyckliga och friska.
Nytt ar , nya mojligheter ellerhur...

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0