2 glada nyheter!

Na horrni nu har det hant grejer har! Vi har fatt ett datum nar vi flyttar in, vi har gett familjen som bor dar nu 2 manader att flytta ut, vilket visade sig vara en bra ide eftersom dom hade bestamt sig for att skiljas, ooops! Shaun ringde mannen i familjen for att meddela att vi flyttar in om 2 manader och han sa" jag hade tankt ringa dig for att jag och min fru ska skilja oss" Denna familj har aven tre dottrar, alla under aldern 9, crazy! Men men nu ar det varan tur att flytta in och leva livet efter vi hyrt ut huset till denna familj i nastan 2 ar!! Jag langtar sa jag spricker! 2a veckan i September kommer bli varan inflyttnings vecka, wehoooo! Vi har kopt pa oss massa fint redan, koks grejer, kollat soffa, jag har fyndat pa marknad, och sa har vi ju massa grejer sen innan. Jag beger mig aven till IKEA nasta vecka for lite fynd, aaah va skoj det ar att planera och kopa massa fint till huset.
Ni som annu inte sett varat fina hus kolla in detta! MYYYYYYYS!

Nasta bra nyhet, jag har gatt och skaffat mig ett nytt jobb..IGEN! Nu tanker ni sakert
men alltsa hur ofta byter hon jobb da? Men sa ar det inte, nu har jag hittat ratt, jag far vara chef och jag
far stanna inom klades/mode branschen dar jag passar in perfekt och loneforhojning pa det. Det gar inte bra alls for Esprit for tillfallet, och jag kan inte jobba mig uppat inom foretaget eller fa loneforhojning for den delen vilket kanns jatte trist eftersom jag jobbar och sliter hart och alskar mitt jobb och ar javligt bra pa det ocksa:-) Sa jag borjade soka runt lite och kika efter andra jobb for ca en manad sen, och Country Road horde av sig, ett Australienskt klades foretag som det gar jattebra for. Kolla in hemsidan http://www.countryroad.com.au/#
Fina klader, ett stort forateg som standigt vaxer och finns i Aus, NZ och Syd Afrika. Jag gick pa intervju och fick traffa min blivande chef som jag klickade med direkt. Nar hon borjade prata om foretaget och vad det star for och hur stabilt det verkar kande jag att detta ar precis vad jag ar ute efter! Jag fick jobbet som Cluster Manager i Burwood en forort ca 1 timma fran Kirrawee dit vi ska flytta. Jag borjar den 6e Augusti sa hall tummarna!
Det gar bra nu, kompis det gar bra nu!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Kusin

Grattis kusin till både nytt jobb och att ni äntligen får flytta in i huset :)) Så skoj! Ska bli roligt å se hur ni får det i ert nya boende! :)) Puss och kram från mig :) kussen din

2012-08-07 @ 22:51:01

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0