Fina Svennar...

Jag ar sa glad och lyckligt lottad att jag har svenska vanner som jag kommit nara har i Sydney. Aggie, Malin och Kicki fran mitt Ostersund och fina Julia och Annelie fran Skelleftea. Vi har umgatts mycket pa senaste, harliga middagar, midsommar firande, och massa mys. Det ar sa otroligt viktigt for mig att ha svenska vanner, speciellt nar man ar sa langt hemifran. Med underbara svenne vanner far man dryga sig, och garva och snacka skit pa svenska, man kan prata om vad som ar sa mycket battre i Sverige och vara en riktig patriot! Vi kan prata om saker vi saknar hemma och skratta at varan underbara svenska humor...bara sa som vi kan pa svenskt vis ni vet.. Fina vanner tack for att ni valt att bo har i Sydney..

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0