Jaha...

Na nu sitter jag har igen efter flera veckor utan bloggande, skams pa mig ! Jag behover en ny frasch blogg, pa tiden tycker jag, nagra ideer, och SNALLA kan nan hjalpa mig?! Sandra? En ny layout och lite nya teman, for jag behover skriva av mig och jag har ju tid, sa det ar ingen ursakt. Det har varit nagra jobbiga veckor med mycket tankspriddhet, funderingar, planer, planer i kras, vantan pa besked och massa somnlosa natter. Jag forklarar mer sen..
Snart ar det inflytt i huset hoppas vi, vi raknar ner dagar, veckor, timmar och minuter. Jag vill ha mitt eget, vart eget, inga svarforaldrar, trots att dom ar helt underbara sa ar det dags att flytta hemifran nu haha. Forhoppningsvis blir det i September och jag har aldrig langtat efter nat sa som jag langtar efter detta ! Tiden spring i vag for jag vill flytta NU. Ska bli helt underbart att fa starta vart eget liv, jag och Shaun. nar vi flyttar in lovar jag att det ska bli mer bloggande, om vart hus och vart liv i Kirrawee. Jag har massa ideer till huset och har redan dagdromt och planerat och kollat i tidingar och last bloggar om inredning.
Jaha vad mer har hant? Jobbar massa, och har funderat och kikat pa andra jobb inom kladbranschen, det finns flera jobb dar ute som betalar battre och ger mig en annan typ av utmaning som jag kanner att jag maste ta, sa har varit pa lite intervjuer och vantar pa besked, nervost..meddelar mer sen, vill inte skryta forran jag fortjanar att skryta!
Saknaden ar stor !

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0