Marknads dags..

Da var det ater igen for marknads forsaljning, alltid lika lyckat och trevligt. Jag och mina kara Esprit vanner salde klader, bocker, vaskor...ja det mesta for att fa tjana en liten slant. En underbart fin Sondag, med massa skratt, god mat och prutning! Jag fyndade 2 underbart fina saker till vart nya hem, en fin vit spegel och en stege som jag ska mala vit. Jag alskar sma fynd man kan rota fram pa en marknad, finns sa mycket fint som jag vill kopa till huset. Shaun slog till stort och kopte massa koks grejer pa en outlet i Sydney samma dag, bra jobbat sager jag, massa stekpannor och kastruller, och vi snackar inte billigt skit utan Jamie Oliver style kastruller:-)

Bilder pa min fina vita spegel och min stege kommer snart...

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0