Min Bastis...

Min Bastis kommer bara i ett pack, det finns ingen annan som henne, hon ar go och glad och har alltid funnits dar for mig i vatt och torrt. Hon forstar mig som ingen annan forstar mig och vi kan prata om allt, och fyller aven i varandras meningar mest hela tiden. Vi tanker likadant, vi ar fodd pa samma dag, och vi har haft sa mycket skoj for oss sen vi traffades for ca 20 ar sen. Det ar helt otroligt hur man ar sa lyckligt lottad att fa en san bastis som fortfarande finns dar fast vi bor tusentals mil fran varandra. I bland blir jag ledsen nar jag tanker pa hur langt bort hon ar, och att vi inte kan ses varje dag, men sen blir jag glad over att jag har henne i mitt liv, och det kanns inte som vi vart i fran varandra en sekund. Varje ar nar vi ses kanns det som vi setts varje dag, och vi vet precis vart vi har varandra..Nar jag tanker tillbaka pa alla harliga stunder vi haft tillsammans och hur manga galenskaper vi haft for oss skrattar jag for mig sjalv och langtar tills allt skoj vi har framfor oss..

Min bastis ar en unik, underbar manniska, som ar sa go och snall och vill alla val, manniska som djur. Hon ar vacker pa utsidan och insidan och hon har varldens finaste skratt...Hon ar min sjalsfrande och min familj livet ut..
Jag hoppas alla har en Nina i sitt liv...


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad oerhört rörd jag blir av din jättefina inlägg! Saknar dig så mycket! Du är så fin min bästis! Älskar dig av hela mitt hjärta! Nu ska vi bli släkt med! :-) Puss

2012-07-18 @ 16:48:08

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0