Fastnat i Limbo...

Just for tillfallet kanns det som jag ar lite fast i limbo, och vill slita mig loss... Jag vantar pa nat men vet inte exakt vad...kanner ni till den kanslan? Forst och framst tror jag saklart att livet gar ut pa att man aldrig ar nojd mer eller mindre, hur hemskt det an later sa vill man alltid mer. Det kan saklart va bra som daligt. Jag langtar tills vi flyttar for jag tror saker och ting kommer bli sa mycket battre, inte bara for min och Shauns skull men overhuvudtaget, jag vill kanna kanslan av att vara fri och kunna gora som man vill. Just for tillfallet har vi bott hos Shauns foraldrar i deras hus de senaste 8 manaderna, vilket har var jatte mysigt, hans familj ar helt underbara! men....Jag ar 31 ar och vill ha mitt eget och kunna leva mitt egna liv och "starta om pa nytt" Vi behover varat eget dar vi kan gora som vi vill. Jag kanner mig lite last har i bland, och trots att hans familj har vart sa underbar med mig och jag kan inte onska mig battre svarforaldrar sa vill jag FLYTTA NU ! aahhh, jag vet att det handlar om veckor men jag tror att eftersom det ar sa nara sa ar det annu mer frustrerande! Jag ska inte klaga for jag har det bra men jag maste ventilera lite...
 
Nu sa...
 
 
Jobbar och sliter men trivs sa himla bra ! Jobbade 60 timmar forra veckan pga av stor REA vi hade fran Torsdag till Sondag. Galet men jag klagar inte for jag forsoker komma in i allt sa tror jag ocksa det ar utmattande. Jag hade min forsta "performance review"(Nu ar jag sadar tontig och kan inte komma pa vad det heter pa svenska, HJALP nan !!??) forra veckan och det gick jattebra, min chef hade bara bra saker att saga om mig och hon var sa nojd med mig sa vilket kanns helt underbart! Jag borjar komma pa fotter och kanna mig mer sjalvsaker i jobbet och mitt team ar bra behover lite struktur bara nar det kommer till vissa saker.
 
Uppdatering om huset som sagt..inom de narmsta 3 veckorna borde vi vara inflyttade, en vecka innan inflytt ska vi mala och riva upp ful heltacknings mattorna ocksa, tack gode gud for det. Jag langtar i hjal mig tills jag far pynta och dekorera och kanner jag mig sjalv ratt sa kommer jag vilja ha allt fixat pa en gang vilket inte kommer handa..
Benji mar bra liksom Oscar det ar fullt upp med vovvarna speciellt Benji men vi vanjer oss. Valpkurs star pa schemat liksom vaccinering och nar vi flyttar in i huset kommer saker ting falla pa plats....Snart sa snart..

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0