Harliga Soliga dagar...

Annu en vecka har sprungit forbi. Jag var en liten galen tonaring denna veckan och gick ut 2 ggr pa en vecka, pa en Torsdags kvall och i gar kvall Lordag, crazy!!! Traffade mina gamla IKEA polare i Torsdags i Newtown, super trevligt! En spontan kvall som slutade med massa ol, skratt och hemgang runt 2, och inte manga timmars somn for nasta dag da jag jobbade hela dagen. Trott momma! I gar kvall traffades vi med jobbet i The Rocks vilket ligger mitt i Sydney, paminner om Gamla Stan i Stockholm med massa mysiga barer och cafeer. Harlig kvall men momma var alldeles for slut for att stanna langre an till 12 sa jag tog taget hem. Solen skiner i dag, en helt underbar dag, 25 grader varmt. Dagar som denna vill man bara va ute vid stranden, mysa, ata gott och slappa i solen. Jag leker med vovvarna pa bakgarden, jobbar med schema laggning for jobbet och njuter av min lediga dag, inte helt fel det heller. Sommarn kanns inte langt bort, det har varit helt underbara dagar de senaste veckorna och jag ser fram emot en lang harlig sommar i ny huset:-) Uppdatering om huset, familjen flyttar ut nasta helg, och vi ska mala och riva mattor i en vecka innan vi flyttar in sa det ser ut som vi kommer flytta in andra veckan i Oktober. WEHoooo!
 
 

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0