I bland brister det....

Pa senaste har jag haft varldens samsta sjalvfortroende, sant dar kommer ju och gar som ni sakert vet, ni tjejer speciellt! Jag blir sa less nar jag kommer in i dessa svackor, speciellt eftersom jag vanligtvis ar en valdigt positiv manniska. Jag forsoker alltid overkomma mina kanslor, men i bland ar det inte alltid sa latt. Det ar ju saklart alltid varst nar man har sin mens, men i bland kanner man sg absolut inte tillracklig, och tvekar pa sig sjalv nar det kommer till allt. Prestera pa jobbet, prestera hemma, se bra ut, vikten, traningen, kanna sig tillracklig, framtiden, karriar.. you name it! Herrgud varfor oroar man sig over detta? Jag forsoker alltid tanka positivt och alltid va pa bra humor men i bland brister det tyvarr...men det ar ok, maste intala mig sjalv att det ar ok att kanna sa!!!

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0