Lilla Benji...

Benji vaxer sa det knakar, vi har haft han i lite mer an 2 veckor nu och han ater som en hast och vaxer som bara den, han ar en liten Engelsk Staffy, 9 veckor gammal, jag vet inte mycket om hans familj mer an att vi traffat bade pappan och mamman och hans 5 syskon. Mamman ar tigerrandig och valdigt social och go, pappan ar kolsvart som Benji med en liten vit flack pa brostet.Vi trodde vi hade bestamt oss genom att valja en av de tigerrandiga valparna men sa fort vi sag lilla Benji sa var de givet att det var han vi skulle ta med oss hem.. Han har karaktar, han ar go och han busar for fullt och haller oss aven vaken pa natterna, vilket jag verkligen inte ha vant mig vid an, mitt morgonhumor ar ju som ni vet inte det basta...Han och Oscar kommer overens tack och lov! Det tog nagra dagar men nu leker dom for fullt och Oscar har antligen fatt en van. Som sagt fullt upp att ha hundar, inte for att jag inte trodde det men som sagt bra traning for barn kanske, en sak ar saker och barn kan vanta ytterligare ca 2-3 ar ja tack. Jag googlar mycket om valpar som Benji och pratar aven om han med andra och visar bilder sa det ar ju ungefar som att ha en bebis ellerhur? haha.
 
 
En av Benji's harliga sov stallningar...

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0