Minnen....

Hihi.. Kolla in detta inlagget, skrivet den 29/11-2008  forsta gangen jag traffade Shaun..minnen minnen..och nu ar jag har
 
 
 
"I tisdags var vi hemma hos Sean, en kompis till Scott, han bor alldeles vid vattnet, vilket underbart hus, och vilken utsikt! En valdigt trevlig dag med fint vader, grillning och vattenskidor. Jag var saklart nervos och visste inte om jag skulle vaga mig pa vattenskidorna...en "granny" som jag ar sa tankte jag att jag maste ju i alla fall prova, men nar vi precis skulle stanna vid stranden for att gora i ordning all utrustning,sa ser jag en klar gul stor skyld ovanfor en gigantisk stangsel, och vad tror ni det var om inte en HAJ varnings SKYLT ! Jag andrade mig genast och satt kvar i baten och tog kort medans Sarah och de andra grabbarna akte vattenskidor i stallet. Usch vilken mes jag ar ! Har lovat de andra att jag ska aka av nasta gang men vi far se hur det blir med det...Kvallen avslutades pa Three Wise Monkeys och Sarah's kompis Dave som spelade dar. Ah vilken gava till sang gudarna han var ! En valdigt lyckad kvall !(Aterkommer med bilder)"
 
 


Kommentarer
Postat av: FiFi

Angie, fy tusan vad härligt. The beginning of something new and beautiful. Jag är så glad att ni fann varandra. Och visst är det underbart med bloggskrivande. Det är just sådana här stunder man är glad att man skriver blogg. Att kunna tillbaka på härliga minnen men även läsa vad man tänkte då. Fantastiskt. Saknar dig

2012-09-14 @ 08:40:14

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0