Trötta 32....

              Jaha men då var man 32 då... Vad är det för ålder då? Ja vem vet! Trevlig födelsedag på jobbet, fullt upp med besök från Melbourne och vår brand manager och visual merchandiser för Australien så allt skulle va perfekt! Alltid nervöst med dessa besök då dom frågar massa frågor om rapporter siffror etc! Gick helt ok och målet är att öka vår turn over för att växa som företag och öka vår "moving annual turnover".                                                          Middag med shaun på en härlig tapas restaurant i cronulla, där jag blev överraskad med en hemresa! Så nu är jag hel igen.. I'm coming home!!!! Mitt humör ändrades och helt plötsligt hade jag nåt helt underbart att längta till!  Grattis till mig!!!! Trött momma.... 

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0