Happy Australia day!!!!

Jaha australia day vad är det? Jo men nationaldagen är det:) det firar vi med tacos och mys efter en lång dag på jobbet! Vädret är super och på tåget sitter massa galna nissar med målade aus flaggor i ansiktet och turist tröjor som säger australia. Ja patriot är man väl som svensk men jag skulle inte springa runt med Svenne tröja, det är lite väl gör mig det, men alla är vi olika! Januari månad flyger förbi i en väldans fart! Lite skrämmande och jag måste på inna mig själv om mitt nyårs löfte, lev livet, ta ara på varje dag och hitta en balans med jobb och liv/ vardag. Ca 5 månader tills jag är på svensk mark igen!:) Happy australia day!

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback