Mobil blogg så trevligt!

Nämen här sitter jag på tåget och mobil bloggar hur trendig är inte jag?!! Häftigt! Jaha hursammanfattar man den senaste tiden här då? Får bli såhär: trevlig jul med lite hemlängtan såklart, nyårsafton i säng kl 10, jag är officiellt en gamm tant, trevligt besök av Malins föräldrar Kajsa och Kristoffer och min hemlängtan var som bortblåst! ( kolla in deras coola rese hemsida www.kajkris.com) galen mellandags rea på jobbet, värme bölja och bränder( intervjuad av LT det ni!!!! Kolla in deras hemsida! Är man kändis så är man:) svensk trevlig tjej som flyttar hit från Stockholm Ska ska hyra vår granny flat, mycket trevligt! Häng med mina fina svenska vänner, Agnes, Annelie, Julia, Malin och Kicki. Pyssel å mys i vårt fina hus:) over and out!!! 

Kommentarer
Postat av: Kristofer

Tack för ditt goda omdöme - www.kajkris.se är det :-)
Inte tillräckligt kommersiella ännu. K&K

2013-01-25 @ 23:38:37

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0