En läxa lärd...

Nä nu hörrni ska jag skriva av mig! Har inte skrivit på ett bra tag så det är på tiden! Jag har ett problem jag jobbar på som kan driva mig till vansinne, problemet är att jag i bland är alldeles för snäll!! Och när man är för snäll å förstående så kan folk lätt utnyttja en.. Jag har jobbat på detta och när jag väl säger emot så blir jag så stolt över mig själv! Men när jag låter folk trampa på mig, ignoranta, arroganta, själviska människor så mår jag blä! Jag har verkligen kommit till en del av mitt liv där jag inte accepterar nåt, jag säger i från om jag inte håller med, jag släpper inte in nån om den personen inte kan ge och ta. Finns det nåt värre än själviska personer där allt kretsar kring dom, eller folk som tar saker för givet. En läxa lärd denna vecka och en erfarenhet rikare.             Snap!             Våran söta granny flat/ studio på bakgården är ledig igen, efter mycket strul hit och dit och mycket stress. Nu letar vi efter en ny hyresgäst och det ser ljust ut, redan flera intresserade:) vill fixa och ordna så mycket som möjligt innan det bär av hem till Sverige om 1 1/2 vecka!!!!! Jag är så pirrig, så laddad, så nervös, så lycklig och så otålig!!!! Tiden går långsamt! Shaun är i Samoa och spelar golf med några kompisar denna vecka, ensamt och kallt hemma, tur man har vovvarna!  

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0