Lediga dagar välförtjänta...

              Två lediga dagar åh som jag längtat! Galen vecka förra veckan, jobbade ca 60 timmar tror jag och jag kände mig alldeles utmattad på lördagen när jag släpade mina fötter hemåt! Usch det är inte kul är man är så trött, inget funkar, kroppen å knoppen känns skadad å man vill bara krypa under täcket ... Jag måste jobba på min balans mellan jobb och fritid det är absolut inte värt att jobba i hjäl sig och inte ha en balans å kunna vila å njuta av allt annat runtom... Jag står fast vid mitt nyårs löfte! ... Fast jag inte lyckats riktigt än. Svårt när man är så tävlings inriktad och vill att allt ska vara perfekt! Ledig söndag i går med shaun, frozen yoghurt och slapp på stranden.... I dag är en sån där dag när jag bara vill va hemma å slappa å inte göra nåt, känner mig lite nere i dag, inget speciellt bara nere.... 

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0